Ny mobil=D

Hahaha, jag är så glad, jag har köpt en ny mobil idag hihi^^ Men den fanns inte att hämta förän imorgon=)
Så nu ser jag fram emot imorgon jättemycket.
Nu har jag inte bloggat igen på ett tag, men sen jag skrev sist så har de inte hänt så mycket, har jobbat rätt mycket..Men jag har kommit igång och träna och det är riktigt skönt. Har tränat ett par gånger nu, och jag tycker bara det är positiva grejer man får utav träningen. Man sover bättre, känner en skön känsla i kroppen och man mår psykiskt bättre av att träna..=)

Imorgon ska jag, emely och annika på bio och se En shopaholics bekännelse, de har läst/läser böckerna så de vet lite vad den handlar om. Men jag har inte läst någon utav dem, kanske blir sugen på att läsa efter jag sett filmen? vem vet..

Nu ska jag se på hockeymatchen, jävla HV71 leder med 2-0 just nu..Men men, gör de fler mål snart så går jag in och duschar och lägger mig och sover haha, är jättetrött verkligen hehe.. Börjar tidigt imorgon igen, sen är jag ledig.. lördag, söndag, måndag OCH tisdag.. hela 4 dagar! de har inte hänt sen jag vet inte när, så det ska bli riktigt skönt. Vad jag ska hitta på under helgen har jag inte riktigt bestämt.. får se vad som händer och sker..

      
                                   Sony Ericsson W715

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0