En shopaholics bekännelse!

Igår så var vi och såg den på bio som sagt, jag, annika och emely..Jag tyckte den filmen var jättebra, men emely och annika tyckte den var okey typ. De hade ju läst böckerna och blev lite besvikna, så de hade ju mer förväntningar kan man säga. Sen åkte jag hem och träffa anders en sväng och vi drog in till stan och träffa Jennie och hennes kille och kompisar till dem. Hahaha herregud jennie, du var ju inte lite full hahaha^^ Det var trevligt så sätt, men när man själv är nykter så är det inte lika kul at vara ute. Jag drack två cider bara, men aa det märks ju inte.. Sen på Heden när vi skulle köra iväg så drog anders bil mot höger bara haha, då visa det sig att någon hade punkterat hans däck antagligen, så det var ju inte så bra haha..

Och idag skulle vi tränat.. men det blev inget med det idag, så det får bli imorgon istället=)
Idag har väl inte gjort något speciellt, emely skulle slingat annikas hår hemma hos mig, men det får bli en annan dag hehe..
Och idag har jag och annika käkat tacos.. Ovanligt? haha..men det var förbannat gott haha

Imorgon ska jag nog kanske måla om min hall om jag orkar hehe... det blir samma färg som de ljusa väggarna i vardagsrummet, eftersom hallen hänger ihop lite med vardagsrummet, så jag tycker att det blir snyggast=)
Nee nu ska jag sätta mig i soffan, är skitmätt nu efter tacosen haha

Ha det gött haaj!


Kommentarer
Postat av: annika

Riktig slappis dag! Gott med tacos:D

2009-03-21 @ 23:37:37
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0