Uppdatering vore väl bra!

Dags för uppdatering tror jag, inte skrivit sen i onsdags. Men jag har faktiskt haft fullt upp och typ tillbringat hela helgen på jobbet kan man säga. Jobbade fredag 13:30-21:45, sen lördag 6:45-21:45 alltså en hel dag, och söndag 13:30-21:45 och måndag 6:45-15:30. Och idag är jag ledig..Den heldagen i lördags trodde jag aldrig skulle ta slut, minutrarna och timmarna gick sååå långsamt, ändå hade jag huur mycket som helst att göra. Det var jättestressigt på jobbet verkligen. Men men nu är den är över.

Sen i torsdags fick jag reda på att min kusin har dött=/. Han ramla ihop och blev medvetslös på jobbet, så han åkte in med ambulans och avled där=/  Det visa sig att han hade drabbats av halsfluss, och att han hade fått en blodförgiftning och att den hade satt sig på hjärta och lungor. Så det blir väl begravning snart då, nu orkar vi inte mer tråkigheter och dödsfall i våran släkt=/ Nu får det vara nog!!

Emely frågade om jag ville hänga med till ullared idag, men kände inte riktigt för de, de skulle åka tidigt och jag ville sova idag hehe. Och sen hade jag tänkt åka dit nästa månad istället=)



Det ska inte dröja så här länge tills nästa uppdatering;-)


Kommentarer
Postat av: annika

Vill också till ullared! hehe :)

2009-02-11 @ 11:56:44
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0