Torsdag!

Imorse trodde faktiskt att min klockan lurade mig när den ringde. För jag trodde verkligen inte på att jag hade sovit i 7 timmar redan. Kändes som jag precis hade somnat, men nee det var dags att gå upp. Fast jag snoozade i typ 30-40 min. så det var bara att klä på sig, borsta till håret litegrann, borsta tänderna och gå typ.
Men men, jag har överlevt den här dagen på jobbet också. Vi var kort om folk på jobbet idag (som vanligt) så man fick ju jobba häcken av sig. Skulle vilja  ha stegräknare sånna dagar när man springer fram och tillbaka i den här långa korridoren. Skulle visa på massa steg.

Sen har jag vart med annika och anna en stund nu kvällen. Vi glodde på tv och tjöta mest typ=)
Sen fick jag en liten försenad födelsedagspresent av annika och emely. En drinkbok och något slags badsalt eller vad man ska kalla de, har inte öppnat förpackningen än så har inte kollat hur det ser ut och hur den luktar än=) Men de är riktigt gött med sånt och för mig som älskar att bada haha=D Jag blev nöjd med presenterna verkligen hihi^^=)

Imorgon blir det stan en sväng med annika och se om man hittar något till festen =) Uppdaterar mer imorgon om det.. Tänkte nog försöka lägga mig tidigt, trots att jag är ledig imorgon..

Kommentarer
Postat av: annika

bra att du blev nöjd! hehe :)

2009-02-27 @ 11:00:55
URL: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0