suck..

Nu har var den här helgen slut redan, det går alldeles för fort för min del haha, jag behöver fler timmar på dygnet haha. Så nu står jag i startgroparna för att åka och jobba, ska åka lite tidigare idag till jobbet, så jag får lite flextid och så att jag får parkering. De har stängt av en del parkeringar runt sahlgrenska, så nu är det jättesvårt att få parkeringarna när man ska jobba kväll, om man inte vill betala typ 8kr/h, 10kr/h eller t.o.m 15kr/h...

Trodde nästan jag skulle få sjukanmäla mig idag, för igår spöka min mage med mig, mådde illa osv.. trodde jag hade blivit magsjuk, men var väl bara nåt jag hade ätit eller så.. men idag mår jag bra igen

Har inget intressant å skriva idag haha.. uppdaterar mer imorn^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0