Promenad i snöovädret!

Japp japp, Idag har jag och annika vart ute och promenerat i detta snöoväder. Mötte henne först vid vättleskolan, sen gick vi upp och tog en runda runt mölnesjön och sen tillbaka typ. Så vi var nog ute en timma i alla fall=) riktigt bra!

Mitt bloggande går upp och ner verkligen haha, i perioder skriver jag ofta och ibland kommer jag av mig, men det beror lite på hur jag jobbar också..men men.. Vi har åkt på vinterkräksjukan på avdelningen! och jag hade den patienten i helgen som är smittbäraren, och även haft den andra patienten som har fått de också. Så det är två patienter, och 5-6 kollegor till mig som fått den här vidriga sjukdom! usch och fy.. *peppa peppa ta i trä* så har jag klarat mig! det är något av de värsta jag vet, att kräkas! usch.. ne slutpratat om de..

Juust de, jag har anmält mig till högskoleprovet den 28e mars. För jag vill testa och se hur det går och hur svårt det är haha. Mest för skojjs skull, men är väldigt sugen på att söka in till högskolan nu i höst. Men vill nog helst plugga i borås tror jag. Ska titta hur mycket man får i studiebidrag och i bostadsbidrag osså, eftersom ja har ju lägenhet. Vill ju inte säga upp den bara för att jag ska plugga. Snacka om att man kommer bli fattiglapp, men men det får man väl leva med..

Och nu är jag ledig tre dagar, fan va gött=)
Så nu tänkte jag nog se någon film och ta de lugnt bara..ha de gott^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0