Miljonär kanske?

Igårkväll så var jag hemma hos Marie P och spelade Guitar hero world tour. Fan vad roligt det var=D. Jag spelade trummorna, men det var sjukt svårt verkligen att få ihop fötterna och armarna. Motoriken va det som sattes på prov :P
Men men, det var jätteroligt, vill också ha haha, fast det är så dyrt!

Jag köpte en trisslott för ett tag sen, och vann 50 kr på den, och då löste jag in 2 nya lotter, och vann 25 kr på ena, gånger 2. Och har väntat med att lösa in den tills jag känner att jag har turen på min sida. Och idag ska jag lösa in den på jobbet till 2 nya lotter. Det skulle ju inte sitta fel med en miljon, eller typ 25.000 varje månad i 25 år eller vad det är man kan vinna. Så idag håller vi tummarna;-).. Köper typ aldrig lotter eller skit, för jag vet att jag aldrig vinner, men idag ska jag vinna=P

aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0