Måndag!

Jaha, nu var den här helgen över. Jag har som sagt jobbat nu i helgen också. Lördag kväll och söndag dag. Det har varit en väldigt behaglig helg, förutom att en börja kräkas på jobbet igår innan jag skulle hem. Det visa sig att vi nu har fått vinterkräksjukan på avdelningen! Jippiie vad kul!!=D.. not..
Jag hoppas verkligen inte jag blir drabbad, jag mådde rejält illa igår när jag kom hem, fast det var nog bara psykiskt. För än har jag inte blivit drabbad.
Men men.. igår var jag, emely och annika på bio. Vi såg Bröllopsduellen. Den va riktigt rolig haha, sånna filmer är roliga. Så den kan jag rekommendera er att se...

Och idag har jag vart ledig, vaknade runt 13-tiden, och kände inte alls för att gå upp haha. Så jag gick upp och åt lite frukost och gick och la mig på soffan haha, och glodde på en film. Jag tittade på Gökboet, en gammal film från 1975. Den handlar om ett mentalsjukhus. Den va faktiskt bra och rolig haha. Sen var den väldiigt bra gjord för att vara så gammal får jag säga.

bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0