"helg"

Idag och imorgon är jag ledig, så man kan säga att det är helg för min del. Igår så följde jag med syrran till elgiganten, för hon skulle ha en tvättmaskin, och hon valde en likadan som jag har haha:P.. Hon tycker min är superbra, så det fick bli en sådan..Sen på kvällen hjälpte jag annika med att skriva ut lite grejer, men min skrivare ville ju inte som jag riktigt, den var ju helt fuckad rent ut sagt.. Men men, det funkade till slut i alla fall haha..

Sen idag så bestämde jag mig för att städa, för det behövdes hahaha, jag vaknade runt 12 idag, men låg och drog mig i typ 20 min och tänkte att fan jag kommer nog aldrig upp ur den här sängen hahaha, så jag bara reste mig upp snabbt och drog på lakanet, påslakanet och örngotten och slängde in det i tvättmaskinen hahaha, då kunde jag inte lägga mig ner igen haha, så när jag väl reste mig upp så fick jag en jävla energi. Jag har plockat undan, dammat, dammsugit, tvättat, diskat, städat badrummet. Så jag har vart riktigt duktig idag hihi..


Nu har min mamma åkt upp till Gävle för att sköta om mormor&morfar.. Min mormor har fått hudcancer, så hon är väldigt dålig just nu:( Hon opererades för någon vecka sedan, och fått infektion i såret, som har gått ut i kroppen så därför är hon dålig nu=/ Sen morfar som bara blir sämre och sämre i sin nerv&muskel sjukdom, vet inte vad hans sjukdom heter, men musklerna och nerverna förtvinar långsamt. Och sjukdomen börjar i tårna och fingertopparna och jobbar sig inåt mot kroppen, så när det når hjärtat så dör han typ. Och det har väl gått så långt att det har nått tarmarna typ. Han kan inte gå längre osså=/ så får väl se hur länge till han lever=/ Så imorgon åker även min syster upp, så ska skjutsa henne till centralstationen imorgon. Och inte denna helgen som kommer, men nästa så åker min styvpappa upp också, hade velat hänga med men måste jobba och vara kattvakt för min syster..

Jaja, nu ska jag se tv tänkte jag.. ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0