Dags för att jobba...igen

Japp.. snart ska man iväg att jobba..igen. Känns som man inte gör något annat än och jobbar när man jobbar 100%.
Känns som man aldrig är ledig, eller de lediga dagarna går så jääkla fort så jag hinner inte med. Jag skulle vilja ha dubbla timmar på dygnet ibland haha. Längtar till semestern nu bara och hoppas på massa sol och värme när jag är ledig i sommar=)

På söndag eller måndag öppnar det gymmet jag ska börja på, det ska bli roligt att börja träna igen. Jag ser fram emot det, att få komma igång igen. Jag har varit alltid varit en tjej som hållt igång fram tills min pappa blev sjuk, då var jag runt 14 år, spelat fotboll, gymnastik, simmat, handboll.
Men efter de så har jag ändå hållt igång lite på olika gym, först började jag och min syster på friskis&svettis som vi höll på med ett år kanske, sen på gymnasiet började jag och annika på Sportlife som vi kom igång bra med, men sen bara sluta med det av någon anledning.. Sen efter det så började jag på Life, men där trivdes jag aldrig riktigt..Så nu har jag startat på mitt fjärde gym..Så det ska bli roligt att få komma igång, jag känner mig så lat nu för tiden haha. Man känner sig mycket friskare och starkare när man håller igång. Men det är ju den där motivationen som behövs..

                                

Kommentarer
Postat av: annika

haha jag har tänkt på varför vi sluta men kommer inte på... haha :D men nu är de allvar! hihi

2009-02-24 @ 12:00:30
URL: http://biagiotti.blogg.se/
Postat av: madde

haha jag vettetusen, vi tröttnade ba eller nåt haha..

2009-02-24 @ 12:07:49
URL: http://maaddow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0